zondag 23 december 2012

RANDOM|Tumblr inspiratie.

Hey hoi! Hier is ie dan het 2de artikel van Fasgru, met liefde en plezier geschreven! Deze keer neem ik jullie mee in mijn tumblr inspiratie wereld!

Als eerste is voor mij Aly Antrocha toch een grote inspiratie. Tumblr klik.
Haar foto's die ze zelf van haar zelf dus neemt vind ik al super.
Eigenlijk heeft ze iets unieks zoals we allemaal hebben, alleen doet zij er echt iets mee!
bryant:

currently shooting with Aly Antorcha for American Apparel.
          
De volgende blog waar ik enorm enorm veel van hou is die van mijn Tumblr Bffe, namelijk Zoe. Tumblr klik. Zoals elke blog heeft haar blog natuurlijk ook iets heel speciaals. Ik hou van haar afbeeldingen stuk voor stuk, hier wat leuke die alvast 1 van mijn favorieten zijn maar ook gewoon random.

Dude, ik lachte serieus hardop.






Hebben jullie een Tumblr? Mij kan je alvast vinden op deze BLOG.
Laat het weten in je reactie!

Liefs, laura.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten