zondag 23 december 2012

LAURA|Meet me!

Aangenaam, aangezien jullie mij waarschijnlijk niet kennen zal ik mij zelf even voorstellen!
Ik ben Laura, ook wel bekend van beauty blog: Industriouses. Ik ben 11 jaar jong. Gelukkig word ik 12 jaar op 2 februari. Ik hou van zingen(vals), en vooral muziek luisteren. Bloggen natuurlijk ook! Verder hou ik enorm van fashion, mijn stijl kun je wel Grunge en rocknroll achtig noemen.  Normaal gezien ga ik begin 2013 muzieklessen gaan volgen. Met de bedoeling dat ik later gitaar kan gaan bespelen. Verder gaan jullie mij stuk voor stuk beter leren kennen!

Lees snel verder, aangezien jullie waarschijnlijk met de vraag zitten waarom ik ben gestopt met Industriouses!

Ik ben gestopt met Industriouses omdat ik meer een meer interesse krijg in fashion en kleding dus. Ook was Industriouses niet de blog die ik wilde. Ik wilde iets nieuws, iets anders. Daarom Fasgru, fas staat voor fashion en gru dus vooral voor Grunge. Maar jullie zullen verschillende stijlen zien. Zowat mijn eigen stijl'! Wat iedereen wel heeft! Een mengeling van stijlen. En dat maakt je juist zo uniek! In de toekomst hoop ik op een eigen domein. Maar vandaag is vandaag.

 

Ik hoop dat jullie even veel genieten als ik van Fasgru!

Contact kan via: fasgru@gmail.com

Liefs, Laura.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten