zondag 23 december 2012

LOOK| Mijn perfecte kerstlook.

Het was simpel, ik had alles al behalve dat dan ene jurkje van Large die ik zo graag wilde. Ik had een goed rapport dus ik dacht yes ik ga het bestellen. Maar helaas was het uitverkocht! Ik had het al eens gevraagd en mijn ouders vonden het goed. Maar ze stelden het altijd uit aangezien ik dr martens bestelde. Dus ik zal een andere oplossing moeten vinden tegen vanavond. Maar hier alvast de look dat ik wilde gaan dragen als ik het jurkje en de muts kreeg. Jurkje en muts zaten samen!
Oeps heel klein.. Maar je kan het toch wel zien!

Welke look gaan jullie dragen vanavond? Laat het weten in je reactie!


Ohja! Ik wens jullie heel veel plezier en vreugde toe vanavond! Maak er een leuke avond van!

Liefs, laura.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten